Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Inside HBServer.uc from HardModeBossS on lines 1651 to 1671, you have a few empty if statements:
// if not boss wave, play progress update trader dialog
`if(`isdefined(USING_ENDLESS_MODE))
if( !bIsOnBonusWave &&
`else
if(
`endif
!bIsOnBossWave && KilledPawn.IsA('KFPawn_Monster') )
{
// no KFTraderDialogManager object on dedicated server, so use static function
class'KFTraderDialogManager'.static.PlayGlobalWaveProgressDialog( GRI.AIRemaining, GRI.WaveTotalAICount, WorldInfo );
}
if( bIsOnBossWave && KFPawn_Monster(KilledPawn)!=None ) // Check if killed boss.
{
ActiveBossList.RemoveItem(KilledPawn);
if( KFPawn_MonsterBoss(KilledPawn)!=None )
SetTimer(2,false,'ResetBossView');
BossDied();
}
CheckWaveEnd();
}
I changed it so it looks like this:
// if not boss wave, play progress update trader dialog
`if(`isdefined(USING_ENDLESS_MODE))
if( !bIsOnBonusWave )
{
if( KFPawn_MonsterBoss(KilledPawn)!=None )
SetTimer(2,false,'ResetBossView');
}
else
{
if( KFPawn_MonsterBoss(KilledPawn)!=None )
SetTimer(2,false,'ResetBossView');
}
`else
if(
`endif
!bIsOnBossWave && KilledPawn.IsA('KFPawn_Monster') )
{
// no KFTraderDialogManager object on dedicated server, so use static function
class'KFTraderDialogManager'.static.PlayGlobalWaveProgressDialog( GRI.AIRemaining, GRI.WaveTotalAICount, WorldInfo );
}
It forces a call to "ResetBossView" whether or not your are currently on the Boss Wave or the Endless Wave.
Thanks Hunter-AP, I'll try this out tomorrow to see if it changes anything.