Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
http://gtm.you1.cn/sharedfiles/filedetails/?id=1115316603
The background is always black and every so often the other visible glitch is present ion one form or another.
https://s6.postimg.org/7lp47y3yp/Clipboard01.jpg
Edit: Patch is out, might need to restart Steam to get it!
https://youtu.be/eFwhn8vthw0
Watch the border around the Character and the item description for the best example
Render target is on
Edit:
The same with render target off
http://i.imgur.com/1RhICM2.png
Here's my config:
http://i.imgur.com/1gJ1te6.png
I'm going back to FC and testing stuff.
I found something rather odd regarding the crossfade delay in both of the games.
In SC, as I stated before the delay is consistent and only happens with doorways.
In FC the delay with doorways is smaller, I timed it at about 1.10 seconds which is about half of the delay in SC for me.
I also found that there is more of these crossfade delays in FC than SC.
It happens at the end of battle for example, just before it goes to the victory screen with the same delay as it is for the doorways.