Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
But yeah, it seems that only very few hats are available.
Would be cool, if hats from other mods where available, so one could make viking style priests or far eastern style cults.
https://gtm.you1.cn/sharedfiles/filedetails/?id=2555013434
Wow, thank you a lot!
I'll ask you a question over there. ;)
I made an edit to your Beads in one of my Mods and accidentally discovered an oversight on your part, which creates this error. For normal users, this will never occur, and if you test it yourself, you won't find it, because there is a very specific way I called it, accidentally.
Basically, what is happening is that my Mod, which makes the Beads able to spawn naturally, is calling the same Def twice.
The first Def is here:
The second Def is here:
The icon for the Beds and the path called by the Beads are the same, which cause the first two errors if, and only if, you make a Patch that adjusts the Beads to spawn organically. To fix this problem, you need to create versions of the Beads for each Body type and name the icon of the Beads a different name than the Beads itself.
So, please change "Beads.png" to "Beads_ground.png", so that the game doesn't try to call it twice for users that make additional sub-Mods to your Mods.