Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
CPU: Intel(R) Core(TM) i5-7300HQ CPU @ 2.50GHz
RAM: 8.0 GB
GPU processor: NVIDIA GeForce GTX 1050 4gb
Im using lenovo legion Y520 laptop
Also some maps are designed better (execution maps) and some maps are terrible designed bloated with thousands of unused props, buildings etc causing frame drops even on latest high end hardware. (I almost think devs did this on purpose to even low fps players with high fps players so everyone will get low fps at certain locations. Because why would map designer forget to remove like 1000 buildings from the map?)
Back to your pc. Old laptop and slow hardware. You may try this command via game console: texturepoolsize 4097 for more smooth gameplay but don’t expect notable improvements.
or newer gen
" full screen optimization "