Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
As for them taking your backup gear. Just have a chest restricted to them that you put any back-up gear in.
Would also love a withdraw from all nearby chests so you can just have one ash command and one bowl/cup command. Many small things that'd be real nice QoL to have.
Maybe also a caravan version of the patrol sticks for long distance transport and the ability to set a forced break after x amount of time in the patrol function.
Collectors collect --> Tool Breaks --> Deposit Tool into repair bench --> Tribe member set to repair bench repairs item ---> Moves repaired item to designated chest --> Collector does not have tool, claims tool from designated box.
Instead of discarding. Needs some definite refining.