Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Total RP: 16,411
9605 went towards the F-111A
6806 went towards the F-15A modification for wing repair.
9605 + 6806 = 16,411
https://gtm.you1.cn/sharedfiles/filedetails/?id=3391675162
You are not being penalized for anything out of the normal here, the math literally adds up buddy.
9605 + 6806 = 16,411
You got 100% of the RP expected.
RP Penalty table [wiki.warthunder.com]
"10% penalty" is still considered within the realms of efficiency, when compared to a 95% penalty. Im not saying its fair, thats just how its always been when using a higher tiered aircraft to research a lower tiered. That link I provided shows a table that explains the penalty for each rank difference.
When researching one rank ahead, there is no penalty, but when researching one rank below, its a flat 10% reduction from the total RP earned and rapidly gets worse from there. I believe the only way to mitigate this is by using a premium aircraft.