Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
-Saving would make it too easy
Howeverrrrrrr, it would be great if the game detected it crashed during river raids, so that you don't lose all your progress if your game crashes. This has happened to me like 4 - 5 times, which was very painful especially if it happens towards the end with your boat almost full with supplies.
That's why checkpoint saving (after a completed target, for example) would help. It strikes a balance between the two concerns: on the one hand, preventing progress loss due to clashes, and on the other hand, preventing river raids from being too easy.
Agreed. I think checkpoint saving would be a great idea.
.. looks like memory leakages to me and I guess not everybody like me own 64Gb RAM.. ><