Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Atlus Japan needs to hire new writers. The current crop, who got promoted from the dungeon design departments into story-writing, don't know what they're doing. And the project managers and directors of these games should have known better. Writing is an actual craft. It requires hard work. Something the recent writers after P5 Royal obviously do not understand and it shows quite glaringly in the material. I played Shin Megami Tensei due to the mix of philosophy and mythology with cool conflict ideas, not because of shitty anime tropes whereby they hit checkboxes of what is in the mainstream which is what the more recent titles have offered -- which the artists of the new designs practically confirmed in interviews.