Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Thank you for the report! I was able to reproduce this in the final build from 2023 (1.5.48) - this is now on the beta branch "previous" on Steam if you're interested in taking a look too.
It should be noted that it highly depends on your FOV setting, e.g. higher than default FOVs trigger this behaviour (it initially confused me when I tried with the default setting).
I will investigate rolling a fixed landscape level of detail into the new Enable Highest Model Detail option, and report back here once there's something to test out.
Thanks,
Alan
I will mark my initial response as the accepted answer, at least for now.