Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
snd_rebuildaudiocache
I had to run this command in the Left 4 Dead 2 console in-game and it found all my sound files for me.
Some people say to not do this because it can cause errors. We'll see about that..
I REALLY hope that when I put everything into its own VPK folder that it all just works. I have files dedicated to this map sprouted all over my left 4 dead 2 game... It'd be a real pita if people downloading this map have to download the textures and the sounds and the models and then compile it in the console just to play it without all the missing textures and stuff.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/L4D2_Campaign_Add-on_Tutorial#Creating_a_sound.cache_File