Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
it does support DLSS with an NV card
Hey there, currently there are no plans for this.
Our priority is GeForce Now this month and after that we would like to release Fort Solis on Asia region although it's not yet confirmed.
Sorry for offtopic.....but Language italian (SUB)???
Kind Regards
Fix the ♥♥♥♥♥♥♥♥ lumen denoiser artifacts please. It looks pathetic.
And yes, Lumens sw path is ... laughably noisy here. Super sad that there really was no interest - AT ALL - to nudge this game into a biiiit more limelight. 🤷♂️
Because as Alex from DF showcased, back then, you could force lumen to work with its hardware path. My own attempts didn't really work - the UEU tool works... and hooks properly, but there seems to be some issue and lumen will stay locked, for me, to sw mode.
It's a nice game that relies heavily on lumen. One would think it would be in the interest of the dev team/publisher to make it shine on PC... but here we are =)