Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
https://www.youtube.com/watch?v=OFd2af8wINE
And PS, don't have any expectations of their support thet usually never help, I haven't been able to play online for the most part of the year and the solo lobby way is the only way for me to play the game at all, but by now I have moved on to other better games where you can actually get what you pay for, but good luck.
https://gtm.you1.cn/app/1404210/discussions/0/4626979420667723725/
launched this game for the first time.
Many people say that this is a hardware ban, but are there any ways to disable it somehow?
I wrote to Rockstar support, they said they were not considering blocking. So, if I have a ban, then why didn't they tell me about it?