Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
The enemy ship simply does not see the New Orleans because of the land mass.
And he simply hasn't spotted the reconnaissance aircraft yet .
I recommend you read the manual, many things are explained in detail there
But do land masses prevent from seeing the fountains of shells exploding around the ship and seeing (and hearing and feeling with whole body) the impacts of these shells on the ship's hull?
Remember how AI ships react to torpedoes being detected. They start MANEUVERING. Although they do not see the submarine that fired these torpedoes. It should be the same here:
– Sir, we are under fire! Bearing 235.
– Full speed ahead, starboard. Lay smoke. Destroyers – heading 270.
– Aye aye sir!
https://gtm.you1.cn/sharedfiles/filedetails/?id=3376010262
The manual says:
Does this functionality still work?