Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It will be interesting and at the same time very sad to read news about the change once it actually becomes reality.
It's ridiculous how game support is almost outsourced to players, who need to help each other to create mods to fix bugs in games or provide support when an issue arises. It seems that the only way to make our voice heard is to become a content creator and have a massive following count and post about it on social media.
I hope in the future, European Union sets a law where the gaming platform's owner is required to set a support ticket system for each game/developer/publisher and the game's developer/publisher is required to respond those support requests within a week. At the moment, it's like you have to send an e-mail or @ on social media and hope you get a response.
Games are products that require maintenance, just like how smartphones or other digital products require updates. Once a product comes to an EOL, then it shouldn't be allowed to be sold at all. Currently there are games being sold on these storefronts with game breaking bugs.