Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It's been on ever since update 1.50. You can read the exact patch notes here
https://steamdb.info/patchnotes/6146821/
and what exactly adaptive difficulty DOES is that it adds or removes the number of enemies in a room depending on how well you are doing. One of the devs themselves explains it as
> Hey there, the adaptive difficulty basically work on the number of enemies. If you're doing well, the game won't change and be just as you knew it before this was introduced. If you're hardly progressing, the game will start removing enemies until you make progress, and will add enemies until your reach the base difficulty if you're making progress with a reduced enemy count.